wtorek, 30 września 2014

B jak Biżuteria dla Biegaczki i Biegacza

Intensywny okres startowy mija, mam więcej czasu dla siebie i mogę cieszyć się przyjemną i słoneczną jesienią! Jest też w końcu czas, by pochwalić się Wam pomysłowym biegowym prezentem, który dostałam od Marka. Marek jakiś czas temu rzucił wśród znajomych hasło, że zbiera stare, popsute zegarki i będzie z nich robił biżuterię. Nie bardzo mogłam sobie wówczas wyobrazić co on tak naprawdę zamierza. Do czasu, gdy...

... na imieniny dostałam taki oto wisiorek:

 

No to teraz nie ma odwrotu - jak World Runs, to czas się wziąć do biegowej roboty, nie odpuszczać treningów, snuć plany i realizować marzenia!

Jak zobaczyłam inne projekty Marka to stwierdziłam, że pomysłowość nie zna granic i można z tych cyferblatów, wskazówek, datowników, śrubek i co tam jeszcze zegarki kryją w sobie - skomponować naprawdę ciekawą biżuterię. Oryginalny pomysł, dzięki któremu można zindywidualizować prezent - a ja takie lubię najbardziej!

W tym również dla panów: np. spinki do mankietów. Wybrałam dla Was te ze sportowym akcentem - dla triathlonisty lub kolarza :)



Albo dla miłośniczki rowerów miejskich lub triathlonistki, dla której nie liczy się sprzęt, gdyż uczuciem wielkim darzy swój stary rower i nie wyobraża sobie trenować na jakiś szosówkach czy czasówkach - taka z niej retro-kolarzówka :)


To wybrane przykłady ze sportowej kolekcji. Innych - z przeróżnymi motywami jest więcej.

Dla sceptycznie nastawionych do rękodzieła - nie jest to "dzieło" jakie znacie z jarmarków. Biżuteria jest starannie wykonana, nie ma śladów "majsterkowania" czy dłubania przy niej metodą chałupniczą. Robi wrażenie! 

Nie macie pomysłu na prezent dla biegającej czy uprawiającej inny sport drugiej połowy, kolegi, brata, siostry...? Śmiało można wybrać taki wisiorek, spinki, kolczyki czy brelok. Marek realizuje indywidualne zamówienia - trzeba mu tylko określić motyw i możecie się spodziewać zaskakujących efektów!

Więcej przykładów (nie tylko sportowej) biżuterii dostępnych jest bezpośrednio u Marka, z którym chętnie Was skontaktuję - dajcie znać w komentarzu lub mailowo: biegaczki@gmail.com

Jeśli ktoś lubi biżuterię lub chce zaskoczyć oryginalnym prezentem, to uważam, że jest to pomysł jak znalazł! Ja już mam w głowie parę innych biegowych motywów, a że święta już niedługo... Polecam!

A Wy? Macie jakieś sprawdzone pomysły na prezent dla biegacza czy biegaczki? Podzielcie się!

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co Ty na to? Podziel się z nami!