wtorek, 26 sierpnia 2014

Aktywna Trójka - nowe informacje

Na początku sierpnia pisałam o świetnej akcji zainicjowanej przez gminy Komorniki, Mosina, Stęszew i Puszczykowo "Aktywna Trójka", więcej TUTAJ. W związku z faktem, że jestem dużą fanką narciarstwa biegowego nasunęło mi się kilka wątpliwości, o które zapytałam Panią Podinspektor ds.Gminnego Centrum Informacji w Biurze Promocji i Komunikacji Społecznej w Mosinie.

Pytałam o to czy wprowadzona zostanie zmiana w § 1 Zarządzenia nr 10 Dyrektora Wielkopolskiego Parku Narodowego (http://www.wielkopolskipn.pl/obrazy/file/Zarzadzenienr10.pdf) zgodnie z brzmieniem którego § 1 "Park może być zwiedzany w ciągu całego roku od wschodu do zachodu słońca", co wyklucza korzystanie z uroków WPNu u osób pracujących zawodowo od poniedziałku do piątku. 

Pytałam również o to, czy trasy biegowe będą w jakiś sposób przygotowywane, mianowicie czy będą ratrakowane (styl łyżwowy) bądź czy będzie założony ślad (styl klasyczny)?



Mam dla Was dwie wiadomości. Jedną dobrą drugą złą. Od której zacząć?

Od złej. Niestety po zmroku nie będzie można korzystać z Parku. Osobom pracującym od 8:00 do 16:00 nie będzie dane pobiegać po Parku od poniedziałku do piątku. Poruszanie się po WPNie po zmroku nadal będzie zagrożone nałożeniem grzywny. Zatem pozostanie nam szaleć na biegówkach w weekendy.

Dobra informacja jest taka, że jak pisze Pani Podinspektor "Planujemy przygotowywać trasy biegowe do jazdy stylem klasycznym. Jesteśmy na etapie składania wniosków o dofinansowanie na zakup wyciskarki do śladów. Jeśli pogoda dopisze i będą spore opady śniegu będziemy się starali w przyszłości organizować nawet może i zawody. Prowadzimy już pierwsze rozmowy w temacie."

Moim zdaniem brzmi nieźle! Co sądzicie?
Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co Ty na to? Podziel się z nami!