czwartek, 9 lipca 2015

Stanik dla matki-biegaczki karmiącej. Testy

Pamiętacie moją opowieść o walce z zapięciem od stanika podczas jednego z treningów, kiedy Alę nękał niepochamowany Wielki Głód? Jeśli nie, znajdzie się ją tutaj.

Do dziś bywają takie dni, że więcej energii tracę na rozpinaniu i zapinaniu biustonosza niż na przysiadach czy pompkach.

Od przyszłego tygodnia koniec z tym! Mam nadzieję...

Razem z Anią, Alą i jeszcze kimś ;-) testować będziemy staniki firmy Moving Comfort - modele Juno bra i Rebound racer.
Juno Bra
Rebound Racer


Niesamowite ile radości sprawia zamawianie dwóch staników! :-D 


3 komentarze:

  1. Akurat nie jestem jeszcze matką, ale stanik świetny, bez porównania do takiego zwykłego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie nie dość, że mam karmiąca to jeszcze do uprawiania sportu stanik musi być wyjątkowy. Ja bardzo chwalę sobie i tak biustonosze koronkowe https://www.etam.pl/biustonosze-rodzaje-klasyczne gdyż jak dla mnie takie klasyczne staniki są zdecydowanie najładniejsze.

    OdpowiedzUsuń

Co Ty na to? Podziel się z nami!